tisdag 20 oktober 2009

Tisdag...

är fortfarande lite fundersam över gårdagen.... allt hände så fort ?!
känner att jag har funderat över detta hela natten, och har fan inte kunnat sova inatt...
Med stor chans är de p.g.a. detta....

Usch säger jag bara!!!!

hur kan en människa göra så här mot en annan?! vissa har ingen skam i kroppen överhuvetaget!
och de gör mig sååå förbannad.......

har börjat fundera igen.... vänner.... vad skulle man göra utan dem?
Men när man känner, "vad ska man göra med dem?" är de inte så bra va?

vet att jag har skivit om detta förut... istort sätt samma fundering....
vissa som jag trodde var vänner, är jag inte så säker på att de egenligen är de....

En vän hör väl av sig? lyssnar när man mår dåligt/bra?, man kan be om tjänser?...
Men om allt detta bara är åt ett håll? hur blir de då? om de bara är en själv som ställer upp
och lyssnar, och ringer? Är de bara jag som är vännen då och den andra bara tycker att de är skönt att ha någon som man kan prata ut med?
Men de gånger jag vill tala ut.... då är de inte så viktigt att lyssna...? jaja.. skit samma...

Har bestämt för mig själv nu, att jag tänker inte lägga ner mer tid på sånna
människor!! det tar för mkt energi för mig just nu!! jag har mina underbara vänner... som jag vet bryr sig om mig och lyssnar på mig när jag mår dåligt.... och de är dem jag vill behålla i mitt liv....
Ni vet vilka ni är.. och jag Älskar er över allt annat!!!!!

Ni andra... jag kommer säga hej när jag ser er...... ni behöver inte ringa mig när ni mår skit!
För då kommer jag inte bry mig längre... Jag OKRAR inte bry mig längre..... Tyvärr....

Ha en trevlig tisdag... Jag ska iaf försöka ha de!! :) Och så ska jag tänka på mina underbara vänner som jag bara verkligen inte vill bli av med..... saknar er...... älskar er........

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra tjejen!!!! Man ska göra sig av med energitjuvarna! Jag har gjort samma resa ganska nyligen och vet du?! Det är UNDERBART att plösligt ha en massa tid och energi till både sig själv och de man verkligen bryr sig om! GE OCH TA är mottot för alla slags relationer som är normala och kan överleva! Kramar till dig där nere i Götet. Själv ska jag "slåss" med Tjuriga Wilma. Hoho - denna kamp. Men JAG VINNER!!! :D