lördag 10 oktober 2009

första natten avklarad..

ja, då var första natten förbi, rätt smärtfritt måste jag säga... :)

nu är de bara 3 nätter kvar.. inte lika roligt...
har sovit skit dåligt idag.. har blivit väckt 2 gånger av karln jag lever med.. hmmm...
+ att han har haft en arbetskamrat här hemma som fört en jälla väsen...
Måttligt road av de....

Men jag tänkte att jaja, det är väl bara att gå upp och försöka vara lite social....
så upp jag gick och fick mig lite kaffe o fruskot där vid 14 tiden...
och sen tänkte jag att jag kan ju gå ut och ta en cigg nu innan jag går och lägger mig igen...

Vad har inte karljäveln gjort då?!!!
Joooo han har slängt mina cigg!!!! han trodde att packet

var slut, så han slängde dem bara... utan att titta i den!!!!
GRRRRRRRRRRR...


så den här dagen har inte börjat bra!!!!!

jaja... blir säkert bra till natten.. då blir de Thi mat och mys på jobbet..
Kom också på att de var länge sen nu de blev korttagning på jobbet..... så inatt
blir de Papparazzi!! :) och så måste jag kommer på ett nytt djur att likna..
det var ju poppis förra gången så ;) hehehehe

jaja.. ha en trevlig kväll Och ta en öl för mig också! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var det värsta!!! ALLA vet att man dubbelcheckar ciggpaket :D Hoppas du får ett trevlig arbetspass i alla fall! Kram!!