torsdag 8 oktober 2009

lugn och sansad

idag har jag varit väldigt sansad måste jag säga...
jag har inte skrikit åt någon... knappt svärt, och i störta allmännhet varit
på rätt bra humör.... känns rätt skööönt...


på förmiddagen stack jag till lindis som jag inte har hunnit se på hur länge som
helst nu känns de som :( Så idag var de dax... jälla kvinna som måste jobba om
dagarna :P hehehehhee..... men idag var hon ledig och då tog jag tillfället i akt ;)
Men de var inte bara jag som tänkte så.... När jag kom dit så var hela parkeringen full

av bilar.... :P hehehe, men de gick än då :)

Sen när jag stack hem tog jag mig en prommis i skogen med dessa två odågor :)
Som faktiskt beredde sig riktigt bra idag... behövde inte skrika åt dem heller ;P

hade med mig en handboll som jag kastade åt dem, och de var ju bara SÅÅÅÅ roligt att springa efter denna sak :P och jag bara asgarvade när Zlatan fick tag i bollen och 2 hundadelar senare så kommer Lexie och RUMPAR bort han så han flyger 10 meter bort, och så helt plötsligt har Lexie bollen i munnen och är skit nöjd :D Det är mammas flicka de ;)

Man tar de man vill ha!! :)

sen blev de massa brottningsmatcher också... också rätt roligt att titta på... :P

efter prommisen blev de lite pilates, fast idag kändes de tungt... var inte riktigt taggad för att göra de... men men... gjorde de ändå.... hmmm..... :P men efteråt kände jag mig duktigt....

Och nu sitter jag här... har precis ätit lite och fått i mig lite mer kaffe :)
Har stooooora funderingar på att ta en riktigt lång och varm dusch...
Visst lät de sköööönt så här i höst mörkret?! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen! Vilken rolig och fin blogg du har här! Många bilder - sånt är uppskattat :D I love Ed Harley linnet och kappan - grymt snygga! :) Är du i Götet permanent eller är det bara ett boende emellan och du flyttar upp igen? Kram Jennie(Jessicas kusse)