söndag 4 oktober 2009

KLANT ARSLE!!

Hur jävla klantig kan man vara?!
jag var ute på min prommis med lexie, och så hade
jag bestämt mig för att gå till linda o kent...
och för att komma dit så måste man gå genom ett natur restervat...
och det har jag ju gjort 57456926349 gånger, så de har ju
aldrig varit en problem förut...
Men så har jag ju alltid lexie lös, och så såg jag ett par som kom mötandes
så jag bad lexie vänta på mig och sen gick hon vid min sida...
Men så var jag väl då så koncentrerad på att inte lexie skulle
gå fram och hälsa så jag snubblade över någonting...
Och då stukade jag foten + att jag ramlade ner i diket också... och de
gjorde ju inte saken bättre om man säger så :P

Och ont fick jag !!!!
Och arg vart jag....
För de mötande paret glodde bara på mig när jag låg
i diket och höll mig om vristen och kved...
Och sen fortsatte de bara gå!!
JÄVLA IDIOTER!!!
Vad är de för jävla samhälla man lever i som folk inte ens kan
stanna och fråga hur de gick?
Fan vad less man vart!
IDIOTER!

Nu ligger jag iaf i ssoffan med högläge med foten
och lennie har lindat foten... :)

Så idag ska jag kvida lite :P Så man får vara lite bortskämd :P

Inga kommentarer: