fredag 9 oktober 2009

ikväll väntar jobb..

ja nu har jag varit ute på en prommis med vovvarna...
och känner att de börjar bli jävligt jobbigt... för nu har FÖRKYLNINGEN kommit
ordentliget... och det är jobbigt... eller de ringner bara ur nästan.... men det är fan nog!
Få börja ha en snytduk med mig som gamlingarna alltid har i bröstfickan :P hahaha

Annars blir de bara att ta de lugnt inför helgens nattarbete....
ska jobba 4 nätter nu, så jag går inte av förrän tisdag morgon...
men de blir nog bra. tråkigt bara att göra måndagen när man har gjort hela helgen.. :P
Men så är de när man byter pass mellan varandra :P


Jag skulle egenligen ha jobbat torsdags natten, men fick bytt den då mot måndag...
för jag ska på en MR på fredag morgon.... så jag kände inte att jag var så sugen
att sticka direkt från jobbet till ett annan sjukhus för att vara där bland massa andra läkare..
hmm.. Näää tack :P så jag är ändå glad att jag fick den bortbytt :)

Sen börjar jag fundera igen på att vi måste ta en AW snart igen...
var riktigt trevligt förra gången... :)
Har snackat om att gå på "amazing thi" och sitta och äta buffé och dricka gott... :)
Och sen kanske t.o.m. sticka ut efter de...... men men... än så länge är de

bara snack.... så jag måste nog utveckla detta snart så att de blir av :D

här har vi helen och mig på bryggeriet :)

Inga kommentarer: