måndag 26 oktober 2009

Ursäkta uppehållet...

God Kväll gott folk.....

Ursäkta att jag inte uppdaterat på ett tag... mitt internet hemma funkar
nämligen inte.... eller... dongen funkar inte.... ska få en ny nästa vecka.... så just nu sitter jag på jobbet och bloggar lite :)


jaaa... vad har hänt... mest jobbet måste jag säga... tycker jag har jobbat otroligt mkt
den senaste tiden.. Gör iof inte mig någonting... har de som sagt rätt bra här på jobbet.... Har sätt igång med stickningen igen... går riktigt bra, fast de var typ 1 år sen jag stickade sist..... men
det är som att cykla... de finns där ibakhuvet :P

Sen måste jag nästan skämmas liiite till... jag har shoppat lite mer.....
en sak var iaf till en god välgörenhet.... köpte några nya sport bh:ar... och en
av dem stödjer Rosa Bandet...

Så liite bra var de iaf... Och så var jag bara tvungen att köpa nya mjukisbyxor....
ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR mina mjukisar.... jag nöter ut dem otroligt fort... :P
För jag har nämligen ett par som har hängt med Alldeles för länge... dom är uttvättade, har två Stora hål i grenen och i allmännhet jäkligt sletna... men nu jäklar... hittade ett par som jag bara älskade.... var länge sen jag verkligen hittade ett par RIKTIGA mjukisar.... som är pösiga och stora... Inte sånna där "yoga" mjukisbyxor som sitter tajt överallt.....
vill jag ha tajta byxor så tar jag på mig mina jeans :P hehehe...

jaja... sitter på jobbet nu som sagt... så jag hade tänkt att gå och vara lite social... men så fort jag får tillbaka MITT internet, så kommer de lite bilder också.. :)

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: