måndag 12 oktober 2009

då sitter man här..

är inne på tredje natten nu... och de går bara finemang.. :)

sov till 16 idag nästan helt utan störning :P
Och då såg jag att A hade ringt mig så jag skrev o frågade om de var
nå spec hon ville... och de var de... det var ju Sävehof match!
herrarna skulle spela mot något bulgarisk lag..... Så de tyckte ju jag lät trevligt...
Så på med kläderna o hoppade in i bilen och stack till partillebo hallen.... :)

Men när jag kom dit var de ju lite pinsamt lite folk där....
Då fick jag ju veta att de hade spöat detta lag dagen innan typ dagen innan
men 25 bollar.....
Då kändes de inte riktigt lika roligt längre att sitta där och se när sävehofarna
lekte sig till en lätt vinns med 20 bollar :P

men men.. trevligt sällskap och de var väl kul för mig att jag gjorde någonting annat
än att sitta hemma... brukar lätt bli så när jag jobbar annars :P

jaja.. nä nu är de snart matdax för mina små barn....
Hoppas ni sover gott ni där hemma :)

Inga kommentarer: