fredag 16 oktober 2009

trååååk

Så här är vädret idag,, eller de var så iaf när jag stack
iväg till mölndals sjukhus.....

Regn regn och åter regn ;(




Idag har jag iaf Äntligen fått magnetröntga mitt knä!!
Fick ligga där i denna jätte maskin och lyssna på
lugn musik... så jag vet inte om jag tyckte att de var så jobbigt.. :P
Tog ca 30 minuter.. sen var allt över....

Bilderna skulle skickas till min läkare,
och så skulle jag få svar om ca 2 veckor....
Då kanske jag får lite svar på varför de är som de är i mitt knä..
Börjar bli lite less nu :P hehehe..
annars då... just nu snå snöare de faktiskt här nere i gbg...
Det känns underligt att de kommer redan...

Och nu ska jag ta mig en powernap, eftersom jag gick upp så tidigt i morse..
och jag ska jobba i natt.....
Sen ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba i morgon också...
100 %... de är väl aldrig fel att få... de var rätt länge sen nu jag
hoppade in och jobbade ett extra helgpass... :P

jaja... ha en trevlig fredag :)

Inga kommentarer: