torsdag 22 oktober 2009

I do love my work...

Ja ni.... som ni kanske har märkt så har jag varit lite nere
på senare tiden...
Men jag känner att vara på jobbet gör saken bättre....
Och absolut när man jobbar med dessa 2..
Här har vi underbara E och I-L..... tror vi började prata om vandrande
pinnar igen... och skratten började eka i rummet :)
Jag har verkligen haft tur att jag får jobba med dessa människor..
Måste faktiskt säga att vi ofta kan sitta o skratta åt underliga saker....
Visst.... de kan ju bero på att vi börjar dra igång mellan 03-06 på morgonen..
Och Just då känns väldigt många saker roliga :P
Men man vågar skratta med dessa Underbara människor....
Det är egentligen bara en person jag saknar...
Som jobbade med oss för inte så länge sen... Våran lilla H....
För min del får hon jätte gärna komma tillbaka...

men men.... en natt till har jag ju framför mig....
och det är inte med dessa människor... men jag ska nog överleva ändå :)

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: