onsdag 21 oktober 2009

nöjd...

onsdag, och jag känner mig rätt nöjd... blev faktiskt bjuden av min lilla A
på räkor idag... otroligt gott... vart bara att jag var tvungen att ställa
kl på lite tidigt för min del :P
Men de var de värt... jag fick ju mat!! :) hehehe...
Var länge sen nu vi umgicks.. så det var på tiden.. :)
Inte bra när hon är en tränings narkoman och
jag en arbets narkoman :P hehehe.. vi har inte så mkt tid :P
Me and A på den gamla goda tiden :)
Snart ska jag börja röra mig mot jobbet också...
känner mig inte alls pigg på de...
Har precis dragit i mig min första kaffekopp för dagen...
En aningens sent kanske.. men men.. bättre sent än aldrig? :P
Men men.... Tur att man har snälla och goa arbetskamrater :) Det
gör jobbet värt att fara till utan att klaga på :)

Och så måste jag ju visa mina nya foppisar, som jag åkte o köpte här om dagen..
Otroligt nöjda med dem.. liite smått söta var dem också.. :)
Baby rosa :)

Simma lugnt! :) tjingeling :)

Inga kommentarer: