tisdag 9 juni 2009

vilken skit natt!

usch vilken dålig natt jag har haft.... har inte sovit typ nå.... !
gick och la mig där vid 23.30 tiden, och då tyckte jag att jag var trött iaf....
men direkt när jag la ner huvvet på kudden, så var de som att jag blev JÄTTE pigg
helt plötsligt...

Så jag låg och vred och vände mig ett bra tag, innan jag måste ha slummrat till..
för jag hade fått ett sms vid 01 tiden, som jag tydligen hade läst i natt.. men jag har inget minne av de... och sen vaknade jag vid 02 tiden... för då fick jag ett till sms...
Som jag vaknade av och kommer ihåg att jag fick....
Och hur ofta vaknar JAG av sms ? har typ aldrig hänt förr...

Fast ändå... vem sms;ar någon kl 02? när dom vet att jag faktiskt är LEDIG!! jaja
skit samma :P


sen låg jag vaken till L gick upp vid 03 tiden... och så slummrade jag nog till igen till 03.45..
och då vaknade jag av att min BYRACKA hade varit in i skafferiet och tagit sig lite
knäckemacker och stod i köket och tuggade i sig... SUCK! lite söt är hon ju... men ÄNDÅ! SUCK!!!


Sen kom jag på att jag vart hungrig också.. så 2 mackor och lite juice där vid 04.15 tiden..
Men efter detta somnade jag faktiskt om igen!
och sov fram till 10..... det var väldigt skönt.... men ändå... typ hela natten känns förstörd...
Nu ska jag ta mig någonting att äta igen... sen blir de långprommis med vovvarna :)

Puss o kram på er :)

Inga kommentarer: