måndag 15 juni 2009

Underbara vädret !

Sommaren är tillbaka!!
just nu är kl 14 och tempen står på 25 grader :D
UNDERBART!!
har nyss varit i tele med min lilla H :)
skönt att prata lite med henne =)
Hon är också ledig på Bdn Alive, så man hinner nog träffa henne
Där om inte annat nu när jag far upp :D
+ att man får se till att träffa hennes "lilla" byracka
som sist jag såg honom hade blivit stor som ett hus! :)
ska bli roligt att komma upp !
Känner att jag verkligen saknar Boden just nu...
och de ska bli helt underbart att vara uppe i Nästan
en hel månad...
jag kommer kunna ta allt med lugn och ro...
Och ha en riktigt semester...
Inte behöva stressa iväg för att hinna träffa alla jag vill
hinna träffa, och inte hinna göra de jag vill hinna göra.. :)
sen prata jag med M igår..
så det blir lite spår med hennes vovvar när jag kommer
upp :)
Känner att jag måste hålla på med alla andras hundar
när min egen hund kommer vara kvar här nere största delen av min
semester :(
Nä nu blir de att gå ut i solen igen :)

Inga kommentarer: