onsdag 17 juni 2009

träsket..

nu är man tillbaka på jobbet igen... (träsket) :P

Kände verkligen inte för att fara hit idag...
Har ju som sagt hållt i gång hela dan i dag, och där vid 16-17 tiden hade jag ju planerat
in en powernap....
Och hur tror ni den slutade?

Joo med att jag hann blunda i ca 10 minuter...
Innan jag hörde någonting som PEP utanför ytterdörren...
SUCK

då stod ju grannes jack russel hane där och ville gärna komma in och hälsa på..
Jälla skit hund!!

Tur att han är så söt....
men de kom väldigt fort och hämtade honom...
Att folk aldrig lär sig ? :P
Alla på kvarteret vet om när min hund löper... för jag är väldigt snabb på att
säga de till ALLA... för jag är i stort sätt den enda som har tik....
Bland typ 10 Hanar :P
Måttligt roande :P Varje löp lexie har så har jag hittat MINST en hund utanför dörren...

Håll koll på era hundar... SUCK.. :P

nä, nu blir de tillbaka till arbetet... ska bara ta mig en kopp kaffe först...

Natti natt på er :P

Inga kommentarer: