måndag 1 juni 2009

Åhh vad lockande

det känns att sticka till jobbet ikväll!! eller inte!!
känner inte alls för att jobba när solen skiner och de är skit varmt ute....
Kom precis in, så jag inte får solsting :P

Ska snart palla mig ut igen... :)

Skönt att de bara är en enkel natt... så jhag tänker inte ladda så himla mkt för nattens
arbete.. :P Tänker njuta så mkt som möjligt av solen :)

Tidigare idag:

När jag vaknde vid 10 tiden, så tog jag bara på mig mina träningskläder och stack
till gymmet... shit vad varmt de var där inne... men de gick ändå :P
Sen var de bara hem och ta ut Lexie.. och så hade jag lovat en granne att ta ut hennes hund också...
Så vi gick en lit prommis och nu är grannens vovve fortfarande hemma hos mig :P
Tycker de känns bättre att han är här med mig och lexie än att han sitter hemma själv till 16 tiden... jag ska ju ändå bara vara hemma i dag så :P

Så vi alla 3 har legat på altanen och solat och halvsovit :P hehehe :)

nä nu ska vi ut igen... fast vovvarna får nog vara inne... de är liiiite för varmt för dom att ligga i solen.... + att de har däckat här på golvet.. hehe :)

Inga kommentarer: