söndag 14 juni 2009

Nu så :)

ja, nu kommer korten från fredags kvällen :)


jag, nyduschad.. fejjan är fixad.. bara håret kvar :P

Kvällens outfit :)



Började gårkvällen rätt lugnt hemma.. gjorde mig i ordning
i lugn och ro innan jag stack till L, för att ta mig ett glad vin innan
vi skulle vidare till P :)
Efter vi både hade fått i oss varsitt glas, och var de bara att
fara i väg till födelsedags barnet :)
Och dra på trissor... Vi var först av ALLA :)
Inte illa pinkat, med tanke på att vi var typ 15-20 min försena...
men men... sånt som händer... men inte så långt
efter oss började folket ramla in :)

här sitter vi i soffan o myser... Göran är ingen bra fotograf..
Jag ville ju bara att vi töser till vänster skulle vara med på kortet..
men gubbarna fick vara med också.. :P

kvällen var rätt lugn...
eller vildast av alla var ju självfallet
jag och mina töser...
Ovanligt.... eller inte :P


här är iaf jag och 2 av mina favvosar... S o L :) och jag då :P


Allt flöt på som planerat och alla var jätte trevliga och glada..
och de kände väldigt sköönt att alla var på sånt bra humör :)

Under kvällen blev de några svängar ut på balkongen :P


som sagt... väldigt nöjd med fredagen =)

och i kväll har jag ju varit hos L igen...
och tagit mig ett,två och tom tre glas vin.. :)
Liiite alkis varning nu va ? :P

Nää men vi satt bara o tjötade och spelade lite kort :)
Var väldigt trevligt de med...
Men de blev inga kort från ikväll... Så ni får snällt överleva
med fredagens kort :D

Nää nu började de bli dax för sängen snart :)
Hoppas eran helg också har varit bra :D

Puss och kram på er

1 kommentar:

Henrik sa...

HET!