måndag 8 juni 2009

sämre, bättre, bra :D

hej alla glada :)

Nu är snart min jobbar helg över... SKÖÖÖNT !
Min helg började nämligen inte så himla bra....
hade mig en Jätte förkylning här i mitten av veckan.. eller började
med att jag hade lite ont i halsen, men sen på torsdags natten satte näsan igång o rinna också :P
så på fredag kväll när jag skulle gå på min första natt, så såg jag nog helt förstörd ut..
eller som att jag inte hade sovit på typ 4 dygn :P
Men sen helt plötsligt på lördagkväll så kände jag knappt av de...
Och mina arbetskamrater tyckte också de var sån himla skillnad
från ena dagen till den andra.... Mycket skumt...
och i dag är jag istort sätt bra.. lite har jag kvar i halsen, men inte så att jag störs av de :P

Nä, nu längtar jag hem till min säng..!!
Hoppas ni andra sover väldigt gott :)

1 kommentar:

Frida sa...

hihi jag har sovit jättegott inatt, jag :) fast nu ska jag snart till tandläkaren :( :( hehe, vi hörs sen gumman!