torsdag 11 juni 2009

lite planerat iaf ;)

Har hunnit planera lite hur början av min semester kommer se ut :)
Eftersom jag kommer upp på en onsdag... så blir de rätt lugnt
den dagen... + att jag kommer på kvällen..
så de blir nog bara att fara hem och packa upp väskorna.. och faktiskt
säga hej till mina päron :P som i vanliga fall aldrig annars hinner se mig när jag är uppe :P

en helg i vintras när jag var uppe i boden ;)

har också snabbt surrat med B.. så vi kunde planera lite inför
Bdn Alive :) ser såååå himla mkt fram emot att äntligen
kunna vara med på bdn alive igen :)
det var ju typ 3 år sen sist, så de är dax nu! =)
Funderar också på hur priserna ser ut på alko nu för tiden?
Har priserna höjts i vårt älskade grannland? Någon som vet svaret får gärna höra av sig ;)
För jag fnderade på att ta en sväng dit också :)
länge sen jag var där sist ;) Och om spriten fortfarande är billig
Så tackar jag inte nej till de :)


jaja, jag bara vet att när jag kommer upp

så kommer första helgen vara helt underbar :)

och allt kommer gå som de ska! :D

Inga kommentarer: