söndag 28 juni 2009

Boden Alive

Nu är helgen över..

Helgen har bestått av ett enda drickandes :)
Men kul som fan har jag haft de :)
här har vi två kärleksfulla gubbar... bror o E :) Ni är så söta så :)
Fredags kvällen vart de gårds fest hemma hos A..
det kom bra med folk dit.. och det var riktigt trevligt att sitta
ute i solen och bara ta de lungt och surra med folk :)
Sen drogs de iväg till Öl tälten :D

Och där hittade jag Jackie :D
här har vi min favvis F, som kom förbi på gårds festen på fredagen :D


Senare efter Öltälten blev de krogen och sväng också..
Sen hände de många saker som jag hade hoppats
Inte skulle hända....
men men... fick iaf vara på sjukhus under semestern också...
mer än så behöver jag inte skriva..
men kul var de inte iaf...

Men sen på lördagen var jag igång igen :D

då var vi hos E och L och grillade och spelade lite kubb :D
Och så var ju bror där..
alltid lika trevligt :P hahha...

och efter några myggbett så blev de öltälten igen :D
MYCKET BRA :D

men fan vad folk de var ute... helt sjuk!!
sen blev de krogen efteråt också...
folk överallt!!!

Men då träffade jag A o M.. och höll mig lite sällskap,
för mitt första sällskap gick hem lite för tidigt för
MIN smak :P hehehe...
men vi hade de trevligt iaf :)
Sen blev de bara sticka o SOVA!!


Men nu är helgen över.. och nu blir de lugnt...
inågra dagar iaf...
blir väl att sticka till standen i morgon och steka :D

Ha de gött.. och sov gott :D


Inga kommentarer: