fredag 12 juni 2009

Underliga människor, underliga kommentarer.

Idag när jag vaknade var de bara att slänga på sig lite kläder och sticka iväg till mölnlycke
och handla lite på systemet.... ringde till L först och hörde vad hon gjorde, och hon var på jobbet
så hon var redan i mölnlycke.. så vi skulle träffas där när hon slutade...
så jag stack i väg och hon var är och väntade på mig...

Innan vi gick in så stod vi utanför och tog en cigg... och helt plötsligt kommer de en
underlig karl fram till oss... och säger typ

"Visst vet ni att man blir såååååååå snygg av att röka.."

och både jag och linda blev bara lite förvånade :P
sen fortsatte han med;

"man får ju såå snygga rynkor, och blodkärlen i hela ansiktet spricker ju
så man blir helt röd i ansiktet"

då var ju jag tvungen att säga att vi redan visste om detta :P
Då blev gubbjävlen jätte arg på oss...
och fortsatte med

"Och ändå fortsätter ni!!, hoppas ni röker ihjäl !! KÄRRINGAR...

JAG, Kärrring?! Okej? :P
Sen tänker jag inte skriva vad L, sa tillbaka till denna Underbara gubbe.... :P

Men vem fan säger så? visst att man inte behöver tycka om ciggaretter, men
man går väl inte fram till helt främmande människor och säger så? eller...
Jag brukar då inte göra de.....

Nä... nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för kvällens
trevligheter :D
puss o kram på er =)

Inga kommentarer: