tisdag 16 juni 2009

Gott... gottgottigottgott

Underbara solen kikar fram idag igen :)
Men inga tankar som flödat idag... har haft fullt schema sen jag vaknade....

Hoppade upp ur sängen vid 09 tiden, fast jag var trött som ett troll :P
Sen var de bara att dra i sig lite kaffe och sticka i väg till allum :)
Länge sen jag var där sist.. och jag kände att jag behövde hitta lite nya kläder :P hehehe

Sen direkt när jag kom hem var de bra att sticka och hämta Zlatan...
Och ta en prommis... sen gick vi förbi Lexies bästis Bessan.. :)
Så alla 3 vovvarna sprang runt som tok... ett tag... sen blev Lexie mer intresserad av
deras Kaniner :P
jälla skit hund :P tur att hon är söt :P hehehe

Och nu så kom jag hem och har precis hoppat ur duschen och ska nog ta mig en
liten powernap här innan jobbet.. :P

Ni andra får ta de så bra :D

kram

Inga kommentarer: