torsdag 25 juni 2009

Nu äntligen

Nu är jag Äntligen uppe i Boden...
Resan började nämligen inte så himla bra!
När jag började min resa mot landvettera airport, så var allt
jätte bra... jag var rätt pigg och kände att de skulle blir sååååå
skönt att få komma upp.
Men direkt efter jag hade checkat in mina väskor
och gått förbi säkerthets kontrollen
så såg jag att mitt plan var försenat!! med typ 40 minuter..
SKIT KUL!
och med tanke på de så blev de ju lite stressigt...
för jag skulle vänta i sthlm/arlanda i 50 minter!!
Så helt plötsligt skulle jag bara ha 10 minuter på mig i sthlm att byta plan...
PUST!!
Men sen försenade de planet med 30 minuter till!!
då höll ju jag på att få SPUNK!!!
men de var ju inte mkt att gör åt.... Men ÄNDÅ!!!!
men till sist kom vi iväg 55 minuter försent....
Och jag skulle vara tvungen att byta plan i sthlm till ett senare...
eller.. inte JAG... men SAS... och de gjorde dem...
tacksam för de iaf....

så Istället för att fara med ett plan 17.40. så for jag 19.15
Och då började man ju tänka..
att när jag skulle gå ombord på planet så skulle
jag Egentligen vara uppe i luleå för 20 minuter sen....SUCK...

jaja... jag är uppe nu och jag lever :D
och resten av semestern ska jag njuta av :)

Inga kommentarer: