torsdag 18 juni 2009

Är Vi Framme Snart? :P

ja... om 6 dagar är jag framme! :)






gick av mitt nästnäst sista arbetspass i morse.
Nu känns de som de sista kommer gå väldigt fort..


Nu är jag ledig hela helgen :D
Och sen blir de bara att jobba mån o tisdag natt...
Och så lyfter jag på onsdag från landvetter airport :D






annars då...

det är ju midsommar i morgon..
och jag är inte helt säker på vad jag ska göra..
fått olika erbjudanade...
men jag vet inte om jag är så sugen på att
fira midsommar...
fråga mig inte varför :P
Känner väl bara att jag klarar av att inte supa
mig askalas, och så sparar jag de
till semestern istället.... för där lär ju spriten flöda
som vanligt :P



här har vi världens sötaste lille grabb på midsommar förra året :)

ja... förra året var jag ju i sthlm och hälsa på M :D
det var riktigt trevligt.
Vart nästan lite sugen i natt på att fara till sthlm...
bara lite sånt där impuls grejj..
Men de blir nog inte heller av :/

Får göra de någon annan gång :/

Nää, nu bär de av till bruks och träna med lexie :)

1 kommentar:

Michaela sa...

Du är ALLTID så välkommen gumman och hälsa på! Vi saknar dig! Vi ses snart i Boden det ska bli så roligt!

Många kramar