söndag 21 juni 2009

Lugna sköna söndag..

Solen skiner och det känns som att de kommer bli en bra söndag idag.. :)
ska fortsätta packa ner de kläder jag har hunnit tvätta... :)

Sen så fort gymet öppnar så blir de att sticka dit...
Har inte varit där på hur länge som helst nu... pga av mina jälva förkylning..
+ att jag har hostat som ett psyk... Helt underbart att var sjuk vid den här tiden
på året.. :P eller inte...

Men nu känner jah mig iaf så mkt bättre att jag ska ta mig iväg och köra rätt lugnt...
Men bara de att komma i väg har jag saknat!!

Hinner iaf med att träna idag o imorgon.. På tisdag kommer jag nog inte vara så sugen att sticka i väg till gymet, när man har jobbat och är allmänt seg.. men jag får se...

Sen ska är jag Såååååå himla glad att jag faktiskt har en rätt snäll mamma... IBLAND....

hon har iaf fixat ett gymkort till mig i bara en månad medans jag är uppe... Jag tackar o tar emot :D

jaja... ska packa lite nu innan gymet...
ha en bra söndag :D

Inga kommentarer: