lördag 20 juni 2009

lugn och stabil kväll


Gårdagen blev rätt lung för min del..
men de var rätt skönt..


kvällens rätt chilla outfit


hade t.o.m. orkat göra en liten midsommar fläta :D


och den här bilden bara måste vara med :P hahahha




blev att jag for till billdal en sväng och åt lite grillat
och tjötade ett tag.. de var jätte trevligt :)
Sen var jag ju tvungen att sticka iväg till bollebygd också
och hälsa på min gumma :)
Fick träffa hennes karls familj... som var väldigt
olika allihopa :P

här sen vi min gumma i bakrunden, Göran som dansar, och G;s syrras hand :P

Jaja.. alla var jätte trevliga på sitt sätt :)
men väldigt olika :P

Händer i dag då:

idag har packningen börjat.. och den har gått bra än så länge..
har bara en massa i tvätten som ska tvättas
och torka :P och sen blir de ju att packa ner de sista
på onsdag..
Som tex tandborsten :P
Men jag har iaf börjat... så jag bör väl vara färdig innan jag far iväg
på onsdag eftermiddag :)

Åhhhh vad längtan är stor just nu!
saknar mina älskade vänner!
SÅÅÅÅÅ MYCKET!!

Inga kommentarer: