torsdag 25 juni 2009

dagen har gått...

Dagens bravader har varit rätt lugna...
Och MKT SOL!!! :D





Här har vi hedda som NJUTER av värmen :D
Och den här poolen var ju inte tokig att hoppa i efter ett tag i solen... LOOOVELY :)
Först på dagen, så vaknade jag upp.... Självfallet :P
men då skulle jag egenligen farit till Luleå,
men de blev inte så.... och så ringde Hedda
och hörde om hon kunde komma ut till mina Päron i Hampis...
och de var ju klart... Så vi satt här ett tag och drack lite kaffe...
men sen fick man ju erbjudanet att sticka till A och sola vid poolen istället..
Och de tackade man ju INTE nej till :D


Och efter pool vistelsen så såg man ut som en kräfta!! :P HAHAHA

Och efter vi varit hos A stack vi på bolaget och handlade
lite inför helgen :D Det blev bara Några flaskor :P hehehehe
sen blev de att vi stack hem till Hampis igen...
Och H;s byracka fick ju självklart hänga med :)

Och här har vi H;s hund då... så söt så :D

och nu sitter jag här igen i min ensamhet :P hahaha
Sitter och väntar på att mor min ska komma hem med bilen !! :P
Så man kanske kan sticka in till stan en snabbis till M.. :D

Ha de bra allesammans... :D

Inga kommentarer: