söndag 31 maj 2009

Blev inte riktigt som jag hade tänkt

Som vanligt :P
Hann ligga på min altan tills kaffet tog slut..
sen kom jag ju på att mitt hjärta skulle tillbaka till motala idag ;(
Så jag var ju tvungen att fara dit och säga hej då...

Sen direkt efter de stack jag förbi A, för jag ville se hur allt
blev efter hon var färdig med tapetseringen och när hon hade möblerat och så...
Och då kom hon ut med kakor, bullar och kaffe...
Tack så mycket, tänkte jag...
men så kom jag ju på att hennes barn skulle ha ett litet kalas...
då kände jag mig lite dum,. men han fick sig en present iaf,
och jag fick mig mitt kaffe :)
Så alla var nog nöjda och glada ändå :)

Men de blev ju inget HAVET!! Jag ville ju dit!
men men... få la bli en annan dag :P
nu ska jag bara ta de lugnt... och njuta av att de börjar bli lite svalare.. :P

Inga kommentarer: