tisdag 27 januari 2009

Wohoooo

Har precis vaknat... åhh vad jag har sovit gott :)

Imorse gick de väldigt bra i Mölndal. :)
Först kom de in 3 små rädda kandidater, jag visste att de skulle komma
in sånna :P

1 av dessa pratade hela tiden, medan de andra 2 satt tyst och bara lyssnade..
och jag var så trött så jag höll på att sluddra när jag svarade på en massa frågor..
Men jag tyckte att de får man göra när man har varit vaken i 24 timmar.. :P
Sen undersökte de mig...Kändes mer som en massage, än en undersökning..
Men jag klagade inte, jag höll på att sommna på britsen när de höll på
att vrida mitt ben, och vad mer dom nu än gjorde..

Sen gick de och pratade med ortoped "Experten"... som efter ca 15 min kom in..
och hade sina små kandidater med sig :P
Måste säga, att när han undersökte så kändes de som en Undersökning..
Då kände jag vart jag hade ont och vart jag INTE hade ont..
så de kändes bra.. Efter allt vridande och dragande i mina ben
så tyckte han att de var dax för mig att få mig en Röntgen och en MR..
Och då höll jag på att börja gråta så glad jag blev!

Han blev så chockad när han fick veta att de ända jag har varit på i 7,8 år är hos
sjukgymanster.. Han tyckte att jag skulle ha fått iaf en Röntgen för Länge sen..

Så nu kan jag nog Ärligt säga... de finns 3 läkare som jag tycker om nu =)
Jag är SÅÅÅ glad..

Inga kommentarer: