fredag 23 januari 2009

dagen är snart slut..

har fortsatt att vara hurtig under dagen..

For till mölnlycke och handlade lite mat till lexie,
sen tog vi en liten prommis där i närheten,
Sen stack jag tillbaka till landvetter, och for en sväng till kvantum och Köpte
de jag behövde för att överleva ett litet tag till iaf :)
Och när man ändå är så nära linda, så tog jag mig en sväng dit också :)

Kaffet stod serverat när jag kom och kortleken desamma ;)
(tror nästan att vi börjar få ett spelberoeende?) hehe

sen blir de att fara hem... magen började kurra litegranna :)
tog mig lite mat, och kom på att tvätten väntade på mig..
så de var ju bara hänga upp, och sätta på en ny tvättmaskin..
Så nu väntar jag på att den blir klar, sen blir de att ge lexie mat,
ta en liten prommis till i kväll och sen blir de jobbet hela natten...
Ska kanske försöka ta mig en lite powernap däremellan nånstans :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Inga kommentarer: