lördag 24 januari 2009

skräckis..

de går många skäckisar så här mitt i natten...

För nån timme sen satt jag och roade mig mig "Land of the dead" tror jag den hette..
ojj vad jag skrattade.. vilken B-film... men men.. säkert nån där ute som tycker den är bra..

Och nu när jag skulle in och mata mitt lilla barn så såg jag att de var
"fredag den 13:e" på 4:an...
fyfan vad länge sen de var jag såg den..-.
de var typ i 6:an jag såg den sist.. jag vet att vi var ett helt tjej gäng som
samlades på helgerna och tittade på alla avsnitt där när vi var små skitar :P
Jag tror vi såg alla avsnitt om jag inte minns helt fel?

nu gick iaf del 3...
Nu är de ju också bara en sån där film som man sitter och små fnittrar åt,
men när man var 12 år, då var de läskiga saker :P

Nu för tiden tror jag att jag är lite förstörd av alla skräckisar som man
såg när man var mindre.. ingeting biter längre på mig känns de som..
Visst, vissa kan ju vara mer spännanade än andra, men i de flesta sitter jag och
små fnissar och vet vad som ska hända och hur de kommer gå i slutet.
och då känns de som att halva charmen försvinner..

Nää ska nog gå och sättta mig och titta på de som är kvar av "Jason" och hans vänner i
fredagen den 13:e... hehe..
och ta mig en kopp kaffe... kl är ju fan 02.45..

Hoppas ni sover gott just i detta tillfälle.. :)

Inga kommentarer: