lördag 24 januari 2009

Ännu en natt

avklarad...

Inatt blev de faktistk att göra, efter nattens inlägg...
Men jag överlevde ju så... så hemskt var de ju inte..
Men de blev lite sjungande där på morgonkvisten :P
De är inte många jag sjunger för nykter, men ett litet barn kan
jag faktistk ge de... för dom hånar mig inte :P Än iaf :P

Nu är jag iaf ledig till måndag kväll.. då går jag på iaf.. och Ska bara göra en natt!
de är ju skit igentligen.. men just på måndag är de rätt bra, för direkt efter
jobbet så ska jag till mölndal, och träffa ortopeden! *usch*
Jag är ju inte så hemskt förtjust i läkare, så jag hoppas att han kan ändra min
uppfattning.. tror inte de.. men jag hoppas..

Inatt satt vi och pratade om knä operationer också..
fyfan vad rädd jag var efteråt.. jag fick se ärr och höra att dom istort sätt
inte blev nå bättre efter op, så lägga mig under kniven vill jag INTE göra!!!
inte om de ska bli värre än vad jag redan har de !

Jaja.. nu ska jag göra mig männsklig och sätta på lite kaffe :)

Inga kommentarer: