fredag 16 januari 2009

samma samtal...

gick av i morse
och somnade som en stock när jag kom hem och la mig..

Hela natten... eller rättare sagt... varje natt så är de någon som måste
prata om hur mycket de vill ha barn, eller de som redan är gravida
måste bara klaga på ALLT . att de mår illa, att de är trött, att de blir tjocka,
ALLT är jobbigt.. till och med att sitta verkar vara jobbigt för gravida :P

Vet inte varför folk... eller mesta dels alla tjejer vill bli gravida
och skaffa familj... och helst så fort som möjligt... är de nå konstigt vi har i
vårt DNA?
och jag blir så less på när man hör att en 25 åring tycker att derast biologiska
klocka börjar ticka... Och så fort dom hittar en kille så ska de skaffa barn..
Inte så jävla konstigt att de finns så jävla många ensamstående föräldrar
nu för tiden, folk tänker verkligen inte efter innan de börjar ploppa ut ungar.
Jag Blir så less..

Själv har jag varit tsm med Lennie 3½ år, och har inte ens funderingar på
att skaffa barn än... och inte på ett bra tag framöver.
jag vill inte ha barn nu och om jag skulle ha velat så skulle jag inte ha tid,
jag jobbar så mkt jag bara kan, jag har lexie + att jag har ingen i närheten som kan hjälpa till..
135 mil för en barnvakt är lite väl långt.. eller? :P

jaja.. jag ska ut och ta en lång promenad nu
och sen bara mysa med en kopp kaffe..

ha de bra alla där ute...

Inga kommentarer: