måndag 26 januari 2009

Trevlig dag med B

vaknade i morse vid 10 :P och började göra mig i ordning efter jag hade
legat och dragit mig ett tag på soffan :P

vid 13.30 tiden stack jag in till stan och mötte upp B vid Condeco vid SoHo
där vi tog oss lite fika, och satt och surrade i ett... efter ett tag kom S också
och satt och surrade.. sen märkte vi att kl var typ 16.30.. Tiden bara flög förbi :)
Vi hade mkt att ta igen :) hehe

sen gick vi på stan och bara tog de lugnt.. och då var ,man ju tvungen att titta på
kl igen efter "ett tag", och upptäckte att kl vad 18..
och jag hade inte ätit nå och så ska jag ju jobba i natt..
så de var bara att ringa efter min sambo som fick komma in och hämta mig :)
så jag var väl hemma här lite för 19. så nu har jag iaf ätit och ligger just för tillfället
på soffan och tar de lugnt och tittar på Simpsons :)

Ska snart börja göra mig i ordning för jobbet..
Hoppas de blir en lugnt natt.. för direkt när jag slutar i morgon
ska jag till Ortopeden i mölndal... 08.10 har man tid där..
fyfan.. jah kommer vara helt död!!

jaja.. ha en bra fortsättning på kvällen =)

Inga kommentarer: