torsdag 29 januari 2009

lexies dag idag..

Idag har allt jag gjort varit för lexies skulle...

När jag vaknade i morse så blev de direkt en prommis..
Sen hem och städa och sånt...

Sen vid lunch blev de en till prommis, och direkt när jag kom hem
så gick jag ut i skogen och la en spår till henne..

under tiden jag väntade blev de duschen och mysa med lexie... :)
Sen blev de att ta spåret efter ca 1 timme..
De gick utan probem... =)

Och efter vi kom in från spåret så har hon sovit..
så de har varit bra för henne att vara ute nästan hela dagen och bara aktivieras..
Kände inte riktigt för att sticka till brukshundsklubben idag..
så de blev att vara här i närheten istället.. :P

Nu sitter jag iaf och laddar för sveriges sista match i VM..
Kl 17.30 bor serbien.. (Lycka till)

Ha de bra =)

Inga kommentarer: