fredag 16 januari 2009

börjar lugna ner mig :P

nu har jag fått min promenad, mitt kaffe och en lång pratstund med linda...

Och jag tror de var precis de jag behövde för att bli på lite bättre humör.. Ni som läste mitt förra inlägg tror säkert att jag Hatar barn eller nå, men så illa är de inte.. tycker bara de börjar blir lessamt att höra samma saker hela tiden..
Men själva barnen tycker jag om!! Dom små krypen är de inge fel på..

Nu när jag var hos linda så var hon barn vakt till 2 små busiga pojkar...
Så vi hade att göra där ett tag, och jag avlasta linda lite med att ta ut Nattis
på en till liten prommis med lexie..
Gud vad den ungen avgudar min hund, och lexie älskar lilla nattis också..
De är så skönt att se hur bra dom går ihop.. Man verkligen ser hur
nattis Skiner upp när hon får hålla i Lexies koppel Helt Själv .

Ja men som sagt, nu är jag på bra humör igen..
Och jag Hatar inte barn...
Jag ska inte skirva att jag inte är en bitch.. för lite bitchig kan jag faktiskt vara..
Men för de mesta är jag nog en väldigt glad och trevlig person att vara med :) *hoppas jag*

Jaja.. ha en fortsatt trevlig kväll =)

Inga kommentarer: