fredag 9 januari 2009

lite glad iaf :)

fick inte riktigt den väckningen jag ville ha i morse..
blev nämnligen uppringd av min gamla Enhetschef.
Och den rösten är inte de första jag vill höra på morgonen.
Har blivit väckt på mycket bättre sätt genom åren...

Sen när jag tittade ut genom fönstret och de var helt underbart..
solen sken och de var +3.. så jag har faktistk varit ute hela förmiddagen och bara var..
tog en prommis i skogen med lexie och bara njöt..

Sen stack jag och shoppa lite..
och de blev handlat litegrann iaf..
2 jeans
underkläder
2 linnen
3tröjor.
SÅ jag var lite nöjd iaf ;)

Sen nu har jag lagat lite mat till lennie kommer hem.
och så ska jag bara ta de lugnt.. ska jobba i natt...
eller jag ska jobba hela helgen.. går av på måndag morgon..

Så ha en Underbar helg allihopa :)

Inga kommentarer: