söndag 4 januari 2009

Drastiska ändringar!

igår kväll blev de inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Eller jag for och hämtade lennie som planerat..
Direkt när vi kom hem så däckade han... så jag satt och tittade på tv i soffan
och bara tog de lugnt..
TILLS.....
Linda ringde och lät så himla behövande.. eller vad man nu ska säga :)
Hon skulle nämligen skjussa hem resten av högen av fyllehundar
till Härryda.. och hon skulle då skjussa som i jonas bil..
så hon behövde ju som hämtning därifrån...
Och jag.. så snäll som jag är... for ju självklart och hämtade henne :)

MEN SEN!

När hon väl släppt av jonas,hans tjej som jag inte vet namnet på, magnus och christian
så kom ju alla dessa människor på att alla utom jonas bor ju i allingsås!
Så magnus kom med sina valpögon och frågade om jag möjligen kunde skjussa hem dom.
och som sagt... SÅ SNÄLL SOM JAG ÄR så sa jag "ja".
men då ville ju jonas tjej också hem.. och då skulle ju jonas också följa med..
och då blev vi lite för många i bilen, för Linda skulle ju också hem!
Och då blev inte Lisa så snäll längre..
och jonas blev grinig för att han inte fick följa.. och då stannade ju hans tjej också. *pusta ut*
(tror mest att jonas ville följa med för att jag hade en vodka flaska i baksätet och att jag sa att mina underbara passagerare fick dricka om dom ville) hehe..

Men som sagt.. till sist blev de bara Jag,Linda,Magnus och Christian.
och vi hade jätte trevligt i bilen på väg till allingsås.. vi spöa skiten ur dom
i våran lilla "musiktävling" och sjöng halsarna av oss till ALLA låtar som kom
på radion :) hehehe

Nu känner jag att jag har skirvit mkt..
så avslutningsvis.. jag kom hem vid 01.30...
och somnade vid 03.00 och ska snart fara och hämta lennies bil hemma hos linda o kent..

Ha en bra dag :))

Inga kommentarer: