torsdag 8 januari 2009

Hot hot hot..

igår när jag slog på grammisgalan så är de första jag ser
robert petterson från Takida... han är inte helt fel att titta på måste jag ju säga..

Jaja.. men de sagt så kan vi gå vidare :P

Fick just veta lit roliga nyheter.. B kommer ner till gbg om 2 veckor.. fan vad kul att se henne igen :) Party... ja tack =)

Hinner ju aldrig träffa henne när jag är uppe. eller jag har väl träffat henne på krogen
men annars har jag haft fullt upp de kortat stunder jag är uppe och hälsar på :/

jaja.. som sagt.. ska bli roligt o få träffa henne..

Annars har dagen varit väldigt lugnt.. varit ute på en prommis med lexie i slasket
och städat och tagit hand om min Pappershög.. eller de är typ hälften kvar..
men jag har iaf börjat med den.. hmm.. man ska inte bara lägga alla papper åt sidan och tro att de kommer ta hand om sig själv.. för de gör dom inte...
Inte för mig iaf...

Ska snart ta mig i kragen igen och försöka få undan lite mer papper :/

Ha de :)

Inga kommentarer: