onsdag 7 januari 2009

ÄNTLIGEN!

Jag somnade till sist i natt.. eller rättare sagt.... vid 04 i morse :P
Men jag SOmnade iaf :)

Annars.. i dag känner jah mig äntligen FRISK!!
Underbart..
jag har inte varit utanför huset sen måndags... och
de höll nästan på att ta kol på mig :P
Började klättra lite på väggarna faktiskt...

Har precis varit hos linda och suttit och surrat med henne och Maria. :)
Hon hade kakor med sig... Som var farligt goda ! =)
Jag vart sugen på en runda på stan.. Som jag fortfande inte har hunnit med..
Men då kom jag på att typ ALLLLLLLA har börjat jobba igen :/

Men dom kunde ju till helgen.. men då är de ju klart att jag ska jobba istället..
Jävla skit!
men men... de verkar inte vara meningen att jag ska in till stan :/ hmm..

jaja.. ska titta på lite 2½ men..

puss o kram

Inga kommentarer: