fredag 30 januari 2009

Din LILLA subba...

sov skit i natt.. somnade vid 06, vaknade vid 12..
och efter man har varit vaken i 2 minuter ringer en lite subba..
Linda brukar hon också kallas har jag hört! :P

Hon skrek åt mig att jag skulle komma och dricka kaffe!
Jag blev faktistk jävligt rädd för henne.. så fort på med kläderna, sno upp håret i en toffs,
borsta tänderna och DRA.. Jag fick 5 minuter på mig... STRESS...
med tanke på att de tar 4 minuter att köra till L så blev de jävligt STRESS.. :P

Kom väl 2 minuter försent.. men jag fick iaf ingen utskällning för de.. *pustar ut*
Men efter kaffet så verkade L ha blivit männsklig igen.. och den L jag brukar känna igen :P
och självklart blev de lite kortspel också :P *ovanligt*

Och nu är de dax för en powernap... Jobb i natt.. fyfan vad jag längtar! :P

Inga kommentarer: