söndag 18 januari 2009

På spåret..

Men Lexie..

Idag har vi varit ute i skogen och lagt ett rätt långt spår
med massa vinklar och spårpinne.
de var första gången jag la en spårpinne i spåret.
men de gick bättre än vad jag trodde.. först upptäkte hon den inte, eller så ville hon bara fortsätta spåra, så jag fick stå vid pinnen ett tag, och då fattade hon galoppen, och plockade
upp den och gav den till mig. :)
Sen märktes de att hon fortfarande löper.. hon är lite ofokuserad på vad hon
skulle göra, och hon ville mest fara och lukta
om n¨ån snygg hane hade varit där :P

men efter lite om och med så hittade hon slutet på spåret och alla var nöjda
och glada =)

Så nu har jag precis hoppat ur duschen och ska göra mig lite männsklig och sticka till linda
en sväng och säga hej :)
För i morgon ska jag på lönesamtal, så jag behöver lite pepptalk :)

Ha en underbar dag =)

Inga kommentarer: