fredag 2 januari 2009

en snabbis..

Har tagit mig en lite pause i mitt stor städande :)

Nu har jag typ städat i 2 timmar och jag har väl hälften kvar !
det är damtorkning, ny bäddning av sängen, pussa på lexie :P, hänga upp tvätt,
Hänga IN tvätt, köra igång NY tvätt.. :P dammsuga, skura, diska..
jaa... de är väl de jag håller på med just nu..

Behövligt var de iaf !!

Men jag har på högsta volymen på musiken så jag har lite roligt medans jag städar iaf :)
(de är nog tur att ingen hör mig när jag står och Vrålar med min fina sångröst)

Annars.. stack till linda här tidigare i dag så jag fick mig lite kaffe.
Maria var också där.. :) Härligt att höra nån annan norrlänning snacka.. =)
var väl bara där i 1½ timme.. men de var väldigt trevligt ändå..
Vi snackade mycket om nyårs och FÖRRA nyårs... fyfan vad vi skrattade..
Linda hade kvar massa kort från förra året..
ojj vad vi garvade !! och självklart var ju vi tvungen att visa Maria lite kort från både detta nyår och från förra... för hon var inte med på nått av dem :/
Så jag tror nästan att hon garvade mest av alla :P hehehe..
Underbart!

jaja.. nu ska jag till baka till städningen.. :D
HA DE GÖTT :)

Inga kommentarer: