onsdag 28 januari 2009

dagen började bra =)

vaknade upp lite före tio och insåg att både lennie och lexie var borta..
Skööönt att vakna upp i de tysta:)

Så jag bestämde mig att sticka till gymmet efter jag hade gjort mig i ordning.
När jag kom hem så var min lilla bejbis hemma och stod vid dörren och väntade på mig=)
Hoppas nyss in i duchen och nu blir de att göra mig i ordning.. igen..
Vet inte riktigt vad de blir att hitta på under dagen..
Sugen på att sticka antigen till Partille eller in till stan.. Jag får se hur jag ska göra..

Fick ju min lön i går så jag känner att jag vill spendera lite nu =)
+ att lennie faktiskt fyller år om några dagar..
Så de skulle vara bra att ha de gjort innan de blir att man måste sticka
till Shell och köpa en blommbukett.. hehe..
Har ännu inte gått så långt att de har hänt.. Så de är bra att vara ute i tid helt enkelt.. :P

Inga kommentarer: