torsdag 1 januari 2009

1 Januari :)

Första dagen på de nya året :)
Och den har varit väldigt bra :)

Gårdagen började med att jag tog de lugnt under dagen
Sen blev de att göra i ordning sig och sticka till Linda och Kent
vid 17 tiden. Där var vi till 23.30 ca.

Sen stack vi till Härryda och träffade på petra och Miss Sophie ;)
Varken jag eller Linda var från början inte riktigt säker på
att de skulle bli så himla roligt i härryda, vi får väl mest bara dit
för att fira de nya året med Just Petra och Sophie :)

Men när vi väl var där var de fan skit kul =)
alla var på topp :)
Och låten vi möttes av när vi kom dit var "DAGNY...KOM HIT OCH SPINN"
och den satt fast i mitt huvud hela natten :P
och lite nu på morgonen också :)

Efter mycket roligheter så blev kl faktiskt 04.30..
och då började vi faktistk känna att vi börja bli både
för fulla och väldigt trötta.
så då fixade vi skjuss hem så jag var hemma där vi 05 tiden
och däckade som en slagen säl :)

Och jag vaknade inte förrän 14 i dag.... Underbart!!

jaja.. jag hade iaf skit kul =)

(Kommer kort inom kort)

Inga kommentarer: