torsdag 7 maj 2009

Wohoo :)

Svensk vinst med 3-1 idag mot tjeckien =) wohooo =)

jag o sophie bestämde oss att vi skulle se matchen hemma hos mig.
så lite före matchen så satte jag igång med lite mat och lite mys i soffan.. =)

Sen blev det att sitta o surra efter matchen en stund, och sen skjussade jag hem henne...

Tidigare idag:

Sov bort typ halva dan, för att jag hade gått av från natten..
så jag gjorde mig i ordning, packade ner lite saker som jag skulle ha med mig till
min spårkurs som började vid 17 tiden.. men jag innan jag stack iväg på de
hann jag faktiskt dra till bolaget och handla hem lite saker som jag behöver till helgen :D
Så behöver jag inte stressa med de i morgon =)
Mkt bra planering :)

Spåret gick SKIT BRA... hade fältspår idag, och de var faktiskt första gången vi prövade de.
så jag hade absolut inga förväntningar på lexie. Men hon gick som en Klocka :)
helt underbart att se =)
Så nu känns de bara som att de sista detaljerna i lydnaden ska sitta, så är de bara att börja
tävla i bruks.. =) ska ju självklart tävla lydnad också.. :)
men jag är är ju en perfektionist... så jag vill verkligen att ALLT ska sitta bra
innan jag ger mig ut i tävlingens värld ;P

jaja.. snart är de dax för sängen känner jag... tröttt!

1 kommentar:

aaa sa...

Hej gumms! Du och Lexie är så himla duktiga! Vad är ett fältspår förresten? *hihi* Var längesen vi hördes av nu :( Det måste vi ta tag i! Pusspusspuss