söndag 17 maj 2009

jaha.... en till då...

ja då var de bara en natt kvar... så nu ligger jag bara i soffan och väntar på att tiden ska gå :P

Imorgon går jag då äntligen av, och då blir de GYMMMMMET!
Åhh vad skönt de ska bli att fara och träna..
kunde ju typ inte träna nå förra veckan eftersom man var sjuk....
Så i morgon när man har vaknat så blir de direkt att sticka i väg att träna :D

Usch bara de att man inte har tränat på dryga 1½ vecka göra ju att man blir trött
och hängig...
jag får alltid en liten energi kick när jag har tränat... :)

Nu håller jag också på att spana in vart man kan köpa ett månads kort när jag sticker
upp till norrland... för EN månad utan träning blir de väl tufft tror jag...
Så som sagt, jag ska spana vidare lite till vart jag ska träna när jag far upp.... :)


Nää nu blir de att titta lite tv innan jag far iväg till jobbet....

Ha en bra söndags kväll... och en bra 17 Maj :D

Inga kommentarer: