torsdag 28 maj 2009

Disney!!

Ja, och så var men då här på ds barnsjukhus igen :)
var här iofs igår också :P

Var inte alls så sugen att gå till jobbet i dag, fick nämligen bara sova till
13, igår.... så jag är SKIT trött nu..
Brukar ju annars lätt sova till 15-16 tiden :P
men men... sånt som händer i bland...

än så länge har jag haft att göra, men allt i lagom takt..
har inte stressat... inte ett dugg... mkt skönt :)

Hann t.o.m. se CL finalen igår!
helt fantastiskt, att jag hann med de!
synd bara att fel lag vann ;P hahahahaha
eller... jag brukar ju säga att jag hejar på de som vinner?
De är väl ett bra alternativ? :P hehehe...
Nä men, kul att jag hann se den iaf..

Nä, nu måste jag gå och hämta mig lite mer kaffe,
och äta någonting.. !
Sen blir de att gå tillbaka till mina små barn :D
sen är de bara EN natt kvar!

Inga kommentarer: