lördag 23 maj 2009

fredagskvällen.

ja, det vart att dra till bollebygd :P
Men min älskade sophie...
men kvällen började inte så bra. Direkt när jag kom dit, så skulle vi in till stan
och hämta några lock öl.. men självklart efter halva resan in mot stan, så kom
GORAN på att han hade glömt sin telefon hemma, och att han inte riktigt visste vart han skulle..

Jävla karl!!!

Så de var ju bara snällt att vända om...

men så, efter mycket om och med, så var vi på väg mot stan...
och 2½ timme senare var vi tillbaka i bollebygd... suck...
då var kl vid 23 tiden...
Och redan då började jag bli trött som fan...
men men... de livade snabbt upp stämmningen men en massa musik och
2 par snygga glasögon :P hahahahha



Sen när kl var vid 02 tiden så låg jag i soffan och halvsov, och då insåg jag att
då var de dax att fara hem och sova... :)
Helt otroligt att jag orkade vara vaken så länge... :P
men kvällen var ändå helt okej.. fast den inte började så bra.. :)



1 kommentar:

Anna sa...

Det var nog glasögonen som gjorde det ;D