måndag 18 maj 2009

Åldersomshem snart eller ?! :P

jaha... och så var de 18 maj... tiden går fortare och fortare för varje år nu tycker jag :P
Imorgon blir man gammal... eller... ja, beror väl kanske på vem man pratar med... :P

Men de senare åren har tiden bara rusat förbi med en VÄLDIG fart!
usch usch...

Det var ju nyss jag blev 18!!
men men... de är snart 4 år sen de... fyfan.... 4 ÅR SEN!!
som sagt... Ålderdomshem snart ?! hahahha

jaja....
sitter på jobbet nu, och de är faktiskt den lugnaste natten jag h ar haft nu på hela helgen...
Både skönt och tråkigt... tiden går ju en aningens långsammare...
och de hade varit skönt om just den här natten hade gått ÄNNU fortare än de andra 2.. :P

jaja... ska se mig omkring om de behövs göras någonting... annars kommer jag ju dö eller somna :P hehehhe...

Hoppas ni andra sover gott på era kuddar :)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag fyllde också 18 nyss...........