tisdag 5 maj 2009

liiiite flyt iaf :)

Så är man på jobbet igen :)
och idag sitter jag faktiskt fast på ett rum..
HELT OTROLIGT :P

Det har jag inte gjort på hur länge som helst..
så de känns faktiskt riktigt skönt..
Och det kändes liiiite bättre när de
var fotboll på tv också :)
Arsenal - Manchester..
så helt tokigt var de ju som sagt inte :D
Fast, sååå himla spännande var den ju kanske inte..
när kl stod på 10,20 så ledde Manchester med 2-0.
Sen i andra halvlek blev de 3-0...
Men matchen slutade 3-1 faktiskt ! :P
Arsenal fick in sitt mål på straff..

jaa som sagt... inte så jätte spännanade kanske...
men ändå rätt okej att se :P


ajaa,, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe
och njuta lite av att jag får vara utanför rummet ett litet tag till ;P

Sov gott allesammans :)

Inga kommentarer: