torsdag 14 maj 2009

Blodhund?! :P

sitter här och har precis tagit på mig kläder så jag kan gå ut och vandra lite i skogen med min
lilla odåga :D
Hon ligger och väntar på mig med sin kampleksak i munnen... hon är SÅ SÖT =)
Det är typ den enda leksaken som har HÅLLT sen vi hämtade henne...
och ändå är de ju en Kampleksak!
den borde ju gå sönder fortast av alla.. men ikke de... hon är jätte rädd om den
när vi inte leker... då ligger hon gärna och sover med den mellan hennes tassar... =)

annars blir dagen nog väldigt lugnt.. senare i eftermiddag ska jag till bhk och lyssna
på en föreläsning om blodhundar och deras spårteknik..
Ni som inte är så hund intresserade kanske inte vet att Blodhundar
är världens bästa hund på att spåra! de har ÄNNU mer luktceller i deras
nosar än vad en vanlig hund har...
Så jag tror att de kommer bli Otroligt intressant att höra vad de har att säga..
det är ju som inte så ofta man får träffa en blodhund.. Inte en Jätte vanlig ras här i sverige
må jag säga :P

jaja.. nu blir de promenaden som min lilla bejbis ligger och väntar på :)
Ha en bra dag :D

Inga kommentarer: